Kapitola 13. II. fáze tvorby švp - naplnění

Obsah

1. Klíčové kompetence a Výchovné a vzdělávací strategie
1.1. Klíčové kompetence
1.2. Výchovné a vzdělávací strategie
1.3. Zápis ve SMILE
1.4. Rozklíčování kompetencí ve SMILE
1.4.1. Kompetence definované v RVP
1.4.2. Profilová kompetence
1.4.3. Konkrétní kompetence
1.4.4. Přesun a kopie kompetencí
1.4.5. Kontrola pokrytí RVP
2. Výstupy a výsledky vzdělávání
2.1. Ročník
2.2. Očekávaný výstup (výsledek vzdělávání)
2.2.1. Bloomova taxonomie cílů
2.3. Přesun nebo kopie výsledku vzdělávání
2.4. Kritéria hodnocení
2.5. Evaluační standardy
2.6. Úlohy
3. Učební plány
3.1. Úprava oborů a oblastí, stanovení dotací
3.1.1. vzdělávací oblast
3.1.2. Vzdělávací předmět
3.1.3. Dotace předmětu
3.2. Zobrazení učebních plánů
3.3. Skupiny předmětů (volitelných)
3.3.1. Práce se skupinami předmětů
3.3.2. Práce s učebními plány - příklady
4. Učební osnovy
4.1. Vzdělávací oblast
4.2. Vzdělávací obor (dále předmět)
4.3. Přesun nebo kopie oboru
4.4. Učební blok
4.4.1. Založení učebního bloku
4.4.2. Podrobnosti učebního bloku
4.5. Přesun nebo kopie učebního bloku
4.6. Export učebních bloků ročníku do jiného ŠVP
4.6.1. Volba cílového ŠVP
4.6.2. Možnosti exportu
4.7. Ročník
5. Školní projekty
5.1. Přenos projektů do jiného ŠVP
5.1.1. Možnosti exportu
6. Pokrytí průřezových témat
6.1. Zapsání pokrytí
6.1.1. Pokrytí předmětem
6.1.2. Pokrytí projektem
6.1.3. Integrace do výuky
6.2. Zobrazení pokrytí
6.3. Kontrola